DOA5LR: Core Fighters - Karakteri: Honoka
Hent denne for at kunne bruge Honoka i Dead or Alive 5 Ultimate: Core Fighters. Dette kan i fremtiden blive tilbudt som en gratis prøve i en begrænset periode.