Disney Universe Phineas og Ferb-levelpack
Disney Universe bliver hele tiden større med nyt indhold fra Disneys Phineas og Ferb, der kan downloades. Klæd dig ud, gør dig klar, og kæmp dig vej igennem forstæderne i Danville. Du får kostumer til alle dine yndlingsfigurer fra Phineas og Ferb – inklusive Phineas, Ferb, dr. Doofenshmirtz, agent P og Candace.