Dishonored 2: Imperial Assassin's Pack
Få eksklusive Bonecharms som Duelist’s Luck og Void Favor. Opdag ny lærdom og kunst, herunder en Antique Serkonan Guitar og bogen Goodbye, Karnaca – A Musician’s Farewell. Imperial Assassin’s Pack indeholder også 500 mønter, som du kan bruge til at købe nyt udstyr og nye våben fra ulovlige butikker på det sorte marked.