DiRT Rally 2.0 Year One Pass
Indeholder alle 4 sæsoner af materiale udgivet efter lanceringen af Dirt Rally 2.0 samt spilpakken Colin McRae: FLAT OUT. Få 12 udfordrende områder, herunder: Monte Carlo, Monaco i rally og Estering, Tyskland i rallycross. 29 af verdens mest letgenkendelige rallybiler og moderne rallycrossmaskineri som omfatter bilerne fra 2019 FIA World Rallycross Championship.