DiRT Rally 2.0 - Monte Carlo Rally
Der er tit forskellige forhold ved hvert startpunkt (som typisk kan være tør asfalt, våd asfalt, sne og is, nogle gange i en enkelt etape af rallyet), så Monte Carlo Rally udfordrer dine kørefærdigheder i alle discipliner.