DiRT Rally 2.0 - Germany Rally
Tyskland frembyder en asfaltudfordring uden sidestykke. Kør race gennem de hurtige, tekniske asfaltetapper i Baumholder, en tilbagevendende region fra det oprindelige DiRT Rally. Du kan starte det tyske rally via "Mit hold", "Brugerdefineret mesterskab" og "Tidskørsel".