Dino Safari
Dino Safari slog dørene op i 1994 som en del af den store offentlige interesse for det forhistoriske, og populariteten er fortsat stor i dag. Turistattraktionen er en af områdets bedste, og både børn og voksne begejstres, når de transporteres rundt i fortiden omkring den stolte vulkan i parkens centrum. Der er fire zoner med i alt otte dinosaur-områder, der skal vedligeholdes … hvis du tør! T-Rex Paddock Den berygtede Tyrannosaurus Rex er manges favorit, og du kan følge dens spor ind i T-Rex Paddock. Sørg for at klippe rundt om sporene, så de er tydelige for Dino Safaris gæster! Cretaceous Canyon Cretaceous Canyon er hjemsted for flere af fortidens væsener og også for parkens Cretaceous Café, hvor nutidens væsener kan få lidt at spise. Uheldigvis har nogle af gæsterne også forhistoriske manerer – så din opgave er at holde området pænt og ordentligt med både klipning og oprydning. Herbivore Valley Store flokke af venlige giganter går gennem Herbivore Valley, og Dino Safaris gæster finder ofte skygge under en Brachiosaurus eller nyder en madkurv i selskab med en Parasaurolophus. Dino Safaris yngste publikum kan også muntre sig i Herbivore Valleys legeområde, så her er det ekstra vigtigt at holde orden. Raptor Enclosure Følg den snoede sti gennem den tætte bevoksning til Raptor Enclosure – måske den farligste af alle zonerne i Dino Safari. Sørg for, at selv de mest forskrækkede gæster stopper op for at beundre de velplejede omgivelser, inden de fortsætter flugten fra de frygtindgydende Velociraptors.