Diami Krakens
Diami Krakens Team Tilføjet fænomenal WR Tyfreak Thrill til Krakens og har nu dræberfart sammen med WR Whaling Throttle. Bogstaveligt talt. Takket være en fornyet offensiv linje og en galakse af stærke og pålidelige RB hviler dette holds succes på skuldrene af QB Chewa Ravioli. Hvis forsvaret kan holde deres kraftfulde spil på niveau, og angrebet kan samle alle kræfterne til en knytnæve, så kan de sammen lave larm i slutspillet. Hard Schlock Stadium Ved at spille mod eller for Krakens-team, vil du blive taget til Hard Schlock Stadium. Dette stadion kan ligne en solrig dag på stranden med sine vandkanaler og palmer. Men det er mere som en strand, der lige nu vil blive ramt af en orkan! Denne sandede mark er fyldt med forræderiske piranha-gruber og er konstant truet af en muteret regnorm.. Musiktema Celebration Nation Forfatterne: Ty Noam Frankel, Nitai C Boschma, Andrey Vladimirovich Tatarinov Tilladelse af APM Music Denne tilføjelse kræver, at du har installeret basis spillet Mutant Football League.