Diablo III: Rise of the Necromancer
Vend tilbage til de dødeliges rige med nye, dødbringende kræfter af blod, knogle og essens. Rise of the Necromancer-pakken er en guldgrube af nyt indhold, inklusive helteklassen Necromancer og to ekstra pladser til figurer. Det giver alle dine figurer adgang til udstyr med Necromancer-tema, inklusive Wings of the Crypt Guardian, et halvt færdigdannet Golem-kæledyr, portrætramme, bannerform, segl og en vimpel.