Dex
Udforsk, kæmp, chat og hack dig vej gennem dette cyberpunk-agtige RPG-spil i bedste 2D-platformsstil! Med en dødsdom hængende over hovedet skal du udforske den futuristiske by Harbor Prime. Undervejs venter der uventede allierede! I dette Blade Runner-inspirerede eventyr bestemmer du selv, hvordan du vil spille: som en ensom snigmorder, en hacker, en diplomat eller en ukompliceret revolvermand. Spillet foregår i bedste 2D-platformsstil med masser af fart og tempo kombineret med moderne RPG-elementer. Dex byder på kampe i realtid, en sammenhængende historie og interaktive dialoger. Tilpas dine figurers færdigheder og udstyr, og forsyn dem med overnaturlige kræfter i et spilunivers, der er fuld af oplåselige scenarier. En revolutionerende hacking-mekanisme giver dig mulighed for at dykke ned i Cyberspace, der hærges af virusser og andet djævelskab. Her gælder det om at deaktivere kanontårne, overbelaste enheder, stjæle firmaoplysninger og tilintetgøre fjenden!