Deus Ex: Mankind Divided - A Criminal Past
Oplev Adam Jensens første mission for TF29, som foregår før begivenhederne i Mankind Divided. Jensen udgiver sig for en dømt kriminel og overføres til et barskt, højsikkerhedsfængsel for forstærkede forbrydere. Hans mission: At få fat i nogle følsomme oplysninger fra en kollega, som også arbejder under dække, men nu er forsvundet. Hvis det lykkes, vil det være en hjælp i kampen mod terror, men Jensen kommer til at se mørk side af sin rolle, før dagen er omme.