Det forsvundne arkiv
Udforsk Emne 16 og Lucy Stillmans mystiske fortid i et to timer langt og nyt singleplayer-forløb, der bruger den innovative fortælleform og hovedbruds-platformspillet, der blev introduceret med Assassin's Creed Revelations' Desmond-sekvenser.Download Det forsvundne arkiv for at låse op for nye elementer:- Nye singleplayer-elementer: 3 overflader (Ezios tyrkiske snigmorderrustning, Altaïrs kutte og Brutus' rustning) samt kapacitetsopgraderinger (skydevåben-, armbrøst- og bombekapaciteter) samt 1 ekstramission: ""Spidderen Vlads fængsel""- Nye multiplayer-elementer: 3 figurer (Korsfareren, Den osmanniske hofnar og Den osmanniske læge)"