THQ NordicAction og adventure
"Dressed to Skill"-Edition indeholder grundspillet samt de følgende ekstra (flyvende) genstande: Reprobed: Skin-pakke Tuxedo, Mankini eller sparkly Unicorn – 10 særlige skins til Crypto, de onde rumvæsners konge, samt 4 særlige skins til hans pålidelige flyvende tallerken. På med det stiveste puds, klar til invasionen! Reprobed: Challenge Accepted DLC Test dine evner i denne efterfølgende DLC, der tilføjer alle 4 Challenge-spiltyper fra den første udgave af Destroy All Humans! 2 - Reprobed. Alle spiltyper kan spilles lokalt på delt skærm i co-op! Også inkluderet: adskillige nye Mutators, som lader dig ændre spillets regler!