Destiny 2: Throne of Atheon-emote-pakke (PC)
I anledning af lanceringen af Vault of Glass kan den nye eksotiske "Throne of Atheon"-emote nu købes i en sølvpakke! Hvis du køber denne eksotiske Throne of Atheon-emote-pakke, får du en eksotisk Throne of Atheon-emote og 1.100 sølv (1.000+100 sølv i bonus), som du kan bruge til at købe sæsoner, kosmetik og meget mere. Du kan låse op for din nye emote ved at besøge Special Deliveries-terminalen i The Tower.