Destiny 2: The Final Shape Årspas-opgradering
Annual Pass Edition inkluderer The Final Shape-kampagnen, en ny destination, tre nye superevner, nye våben og rustninger, Final Shape Dungeon Key, catalyst og ornament til den nye og straks oplåste Tessellation Exotic Fusion Rifle, en Secret Stash i hvert afsnit, en Exotic Sparrow og tre afsnit i The Final Shape.