Despot's Game - Challenges
Jeg har bygget en forsøgsstation til dig med tyve forskellige missioner. Der er ikke noget tilfældigt her - genstandene findes altid på de samme steder, alle monstre er omhyggeligt placeret ved deres eget oprindelsessted. Dine taktiske færdigheder alene bestemmer udfaldet! Der er ingen RNGesus i det ydre rum! Hvis du ikke kan forstå, hvorfor du aldrig vinder spillet, så kan udfordringerne hjælpe dig med at finde ud af, hvornår det er bedst at købe et par mage-ringe, eller hvornår en opgradering af en livgivende bonusmutation kan redde dit liv. Og når du først har lavet store bedrifter i King of the Hill, så vil Challenges fungere som et sted, hvor du kan forsøge dig frem: i en af udfordringerne skal du endda kæmpe mod min avatar i det andet rum på banen, efter du har sørget for forsyninger af genstande og mutationer.