Desperados III Season Pass
Få adgang til den hele tiden voksende verden i Desperados III til samme pris som én pakke. Sæsonpasset indeholder: Tre missioner, hvor historien om et nyt eventyr, der finder sted efter begivenhederne i hovedspillet, fortælles. Alt udkommer efter udgivelsen af Desperados III og i form af tre DLC-pakker.