Desperado Penny - Awesomenauts Assemble! Kostume
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruge dette indhold, hvis du ikke også ejer "Penny Fox"-indholdet. Du SKAL eje Penny Fox-indholdet for at kunne bruge dette kostume i Awesomenauts Assemble! Dette indhold vil låse op for et kostume til Penny Fox i Awesomenauts Assemble!