Den første ordens belejring af Takodana level pack
Den første ordens belejring af Takodana level pack udvider LEGO Star Wars: The Force Awakens-oplevelsen med et helt nyt perspektiv af det nervepirrende angreb på Mazs borg. Storm Takodanas kyster med Kylo Ren og Den første orden i et forsøg på at fange Rey og BB-8.... og knuse modstandsbevægelsen for evigt.