Demon Subquest - Sakura Cinders of the East
Ekstra indhold, der giver adgang til sideopgaven "Sakura Cinders of the East". I denne opgave tager du kampen op mod "Konohana Sakuya", og du kan endda rekruttere hende, hvis du vinder. *Når du har nået et bestemt sted i spillet, kan du starte sideopgaven ved at tale med Bethel-forskeren i parlamentsbygningen i Tokyo. *Vi anbefaler, at du når i hvert fald halvvejs gennem spillet, før du forsøger denne sideopgave.