Demon Hunter: Riddles of Light
Den berømte Dæmonjæger tager endnu en gang kampen op mod mørkets kræfter. Men denne gang har tingene taget en anden drejning: Dawn Ashmoore er blevet fanget af en ond ånd, som er vågnet op i ruinerne af et gammelt egyptisk tempel. Kun én person kan redde Dawn - hendes niece, Lila. Pigen tager ud for at redde sin tante uden at tøve et sekund. Efterhånden som redningsmissionen skrider frem, bliver det klart, at hendes indblanding i disse ekstraordinære begivenheder ikke er nogen tilfældighed. Lilas rejse vil føre hende gennem de mystiske ruiner af det gamle Egypten, som stadig regeres af de gamle guder. Deres historier - låst inde i kister og indgraveret i sten - vil give hende mulighed for at afdække en skræmmende hemmelighed - Dawn er blevet fanget af selveste Seth. Han er den farligste af alle guderne, og ingen kan forhindre ham i at ødelægge verden. Når den sidste Dæmonjæger dør, vil alt håb for menneskeheden være tabt. Hvilke mysterier vil Lila bringe frem i lyset? Hvordan vil hun besejre de onde kræfter? Træd ind i de egyptiske guders verden i dette nye Dæmonjæger-eventyr.