Demolition Derby-pakke
Nu kan du gratis downloade den legendariske spiltype Demolition Derby til GRID 2 og presse spillets skadesfunktion til det yderste! Få den klassiske Jupiter Eagleray Mk5, så du kan smadre dig vej til en førsteplads på Detroit Demolition Derby Stadium i singleplayer, delt skærm og online!