Deluxe Airdrop
"40 udstyrspakker i denne gigantiske pakke: 10 Elite-pakker + 10 Operations-pakker + 10 Versus Booster-pakker + 10 Horde Booster-pakker. Elite-pakker låser op for 5 tilfældige tilpasningskort – inklusive 1 sjælden eller bedre genstand med en forøget chance for at få et Legendary-kort. Operations-pakker indeholder 5 tilfældige kort, inklusive Bounties, Class Skills , og mindst et af dem er et tilpasningskort: emblem, våben eller figur. Versus Booster-pakker giver fem Versus Bounty-kort. Horde Booster-pakker giver fire Horde Skill-kort og 1 Horde Bounty-kort."