Delfin-hopla: Havmission
Begiv dig ud på et fantastisk eventyr på den tropiske ø Maupiroa! Drag ud på havet, og opdag de hemmeligheder, som omgiver øen! Dyk ned i havets dyb, der vrimler med liv og farver, med din delfinven, Keanu. Lær om livet i havet og økologi, mens du hjælper lokale miljøaktivister med at redde øen fra en overhængende katastrofe. Din ferie på øen Maupiroa bliver ikke afslappet! Heldigvis kan du regne med din bedstefar og øens indbyggere, der gerne hjælper dig på din mission. Lær om øens folklore og traditioner for at redde den fra undergang. Begiv dig af sted på et fantastisk eventyr, og dyk ned i arven fra dine forfædre for at afsløre de magiske totemmers hemmeligheder. Find de undersøiske skjulte skatte med din trofaste følgesvend, delfinen Keanu. Deltag i de lokale beboeres bevaringsmissioner, og tag billeder af øens dyreliv for at gøre dit kodeks færdigt. Bliv forundret over havets rige økosystem, og lær, hvordan du bevarer det. Brug dine evner til at hjælpe det truede liv i havet. Delfin-hopla – Havmission er et lærerigt adventure-spil tilsat lidt fantasi, som foregår på den smukke tropiske ø Maupiroa.