Dear Esther: Landmark Edition
"En øde ø ... en fortabt mand ... minderne fra et frygteligt styrt ... en bog skrevet af en døende opdagelsesrejsende." Nu er det anmelderroste spil Dear Esther endelig kommet til Xbox One. Dear Esther tager dig med til en smuk verden på en fjern og øde ø et sted blandt de ydre Hebrider. Det starter med en stemme , der læser op fra et brev: "Kære Esther..." – og således begynder en rejse gennem et af de mest originale spil i nyere tid. Dear Esther tilsidesætter traditionelt spildesign til fordel for en historiedreven oplevelse, som blander smukke omgivelser med et gribende soundtrack i en stærk fortælling om kærlighed, tab, skyld og frelse. Dear Esther: Landmark Edition indeholder Directors' Commentary, som giver spillerne mulighed for at udforske øen og opdage, hvilke inspirationskilder der ligger bag spillet, og hvordan det blev skabt af The Chinese Room og Rob Briscoe.