Dead Rising 4 – X-Fists (X-næver)
Bank dig vej gennem zombiehorderne med de eksklusive X-Fists (X-næver). X-Fists (X-næverne) kan købes hos Emergency Shelter-sælgere (historie) og salgsautomater (multiplayer) sammen med en Exo-dragt. Gør dig klar til at slå igennem.