Dead Rising 4 – Ugly Winter Sweater (grim vintersweater)
Skønhed afhænger af øjnene, der ser – så iklæd dig trygt denne Ugly Winter Sweater (grimme vintersweater) for at vise den rigtige juleånd, mens du skærer dig vej gennem både julekalkun og zombier. Nyd varmen og festligheden i dette stærke modeudtryk (og prøv at glemme, hvor meget den kradser under armene). Du finder sweateren ved at skifte tøj foran et spejl (historie). Bær den med et smil! Bemærk: Ugly Winter Sweater (den grimme vintersweater) er KUN tilgængelig i SINGLEPLAYER.