Dead Rising 4: Stocking Stuffer Holiday Pack (Julestrømpepakke)
Frank West tager hjem til jul og har en liste på størrelse med Willamette over alle de uartige mennesker. Gå amok på gaderne i bedste julemandsstil i denne festlige kaospakke, der garanterer masser af godter til din julestrømpe. Indeholder våben, fartøjer og kostumer med juletema og julezombier! Frank West vil vide, om du har været artig eller uartig, og han inviterer dig til at spille Dead Rising 4 igen med zombienisser og honningkagemænd. Glade jul, blodige jul.