DEAD OR ALIVE 5 Last Round Karakter: Kokoro
Hent denne for at kunne bruge Kokoro i gratisversionen af DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters. Dette kan blive tilbudt som en begrænset prøveperiode på et tidspunkt i fremtiden.