DEAD OR ALIVE 5 Last Round Hayabusa Halloween Outfit 2014
Trick or Treat! Dette er vores 2014 Halloween-outfit til Hayabusa! Bemærk: *Der er også en pakke til en særlig pris der indeholder alle Halloween-outfits til alle 31 karakterer, herunder Hayabusa!! *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger disse outfits.