DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters
Det sidste ord i kampunderholdning - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Dette er en gratis version som tillader brug af de fleste spil-modes. Men kun et begrænset antal karakterer er tilgængelige og Story Mode er låst. Køb DEAD OR ALIVE 5 Sidste runde: Core Fighters for at få adgang til Story Mode og karakterer som DLC-indhold.