Dead Man's Hand Pack
Vær dominerende i enhver Multiplayerduel med Dead Man’s Hand Personalization-pakken. Vær en ægte pistolsvinger med våbencamouflage af spillekortkulører, dødsensfarlige sigtekorn og et helt nyt, animeret Calling Card.