Dead Island Retro Revenge
Det er tid til at hærge i 16 bit! Max er fast besluttet på at redde sin kat, og for at gøre det må han hugge en blodig vej gennem det zombieplagede Californien, mens han hakker sig gennem horder af zombies, bataljoner af korrupte soldater og en flok ondsindede straffefanger. Lav skøre kombinationer, saml forstærkere, brug supervåben og udløs vanvittige magiske angreb, mens du kæmper for at blive den utrolige 16 bit-helt, du altid har vidst, du var!