Dead Island 2 - Kingdom Come: Deliverance II Weapons Pack
Med to helt nye våben fra Kingdom Come: Deliverance II-universet kan du nu virkelig gøre det onde ved dine rædselsvækkende fjender. Sir Radzig's Sword Hak og hug dig gennem zombiehorden med det ikoniske Sir Radzig's Sword. Henry, hovedpersonen i Kingdom Come: Deliverance II, har en stærk personlig forbindelse til dette våben; pligt, hævn og raseri er det brændstof, der driver vores helt og hans mission. Hævntørst er smedet ind i dette lange sværds stål, og det er ideelt, når du skal udslette fodslæbere, der kommer for tæt på dig. Zizka's Mace Dette kranieknusende redskab er perfekt, når du skal hamre dine fjender i hovedet med voldsom kraft. Det er den berømte historiske tjekkiske kriger Jan Zizkas foretrukne våben; hans enøjede ansigt og krigsomdømme gjorde ham til et levende symbol på dette stærke våben og dets uforlignelige evne til at smadre zombiehoveder.