Dead Cells: Road to the Sea Bundle
Denne pakke indeholder grundspillet og alt DLC, der er udkommet til Dead Cells indtil videre. - Rise of the Giant - The Bad Seed - Fatal Falls - The Queen and the Sea Så du får 8 nye baner og 5 nye bosser med alle de tilhørende fjender, våben og kostumer, oven i det originale Dead Cells. Hvis du vil vide præcist, hvad der er i DLC'erne, kan du se det på deres respektive butikssider. Hvis du har nogen spørgsmål, skal du ikke tøve med at kontakte os på Reddit eller Discord. Hav det sjovt!