Dead by Daylight: Silent Hill-kapitel
Silent Hill er et nyt kapitel til Dead by Daylight. Det indeholder en morder, The Executioner; en overlevende, Cheryl Mason og en bane. Køb af tilføjelsen vil låse op for den nye morder, en ny overlevende og en eksklusiv, universel amulet: The Seal of Metatron. Silent Hill-kapitlet indeholder en ny bane, Midwich Elementary School: Dét barndomstraume, der engang fandt sted i dens lokaler, har siden manifesteret sig i et fordrejet, mareridtsagtigt design. Den nye morder er The Executioner: Tag styringen over Pyramid Head, og anvend hans store kniv til at slippe hans syge signatur af afstraffelse løs på alle, der tirrer ham. Den nye overlevende er Cheryl Mason, en modig, egensindig kvinde, der overlevede Silent Hills helvede af en andenverden, og hævnede sig på ordenen, der dræbte hendes far. Med utrolig erfaring er hun klar til igen at modstå alt ondt, der møder hende.