Dead by Daylight: Sadako Rising-kapitlet Windows
En mørk tilstedeværelse rører sig i dybet. Spred forbandelsen til Dead by Daylight med et nyt kapitel inspireret af Kōji Suzukis roman, Ringen, og den originale film-adaptation. Sadako Rising indeholder en ny morder – Onryō – og en ny overlevende, Yoichi Asakawa. Køb af denne add-on låser også op for en eksklusiv Charm: Cursed Videotape. Morderen er Sadako, som er Onryō. Sadako har utrolige kræfter og et frygtindgydende temperament og blev overladt til at dø i en vandfyldt grav. Hendes voldsomme vrede manifesterede sig i et forbandet videobånd, der fordømmer sine seere til en hårrejsende skæbne. Yoichi Asakawa er ikke ubekendt med Sadakos vrede - Onryō’ens vrede ændrede hans unge liv for evigt. Nu er han marinebiolog, og hans historie fortsætter, da hans søgen efter svar driver ham igennem forræderisk farvand, dybt ind i en verden hinsides al rationel forståelse.