Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W-kapitel
Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W introducerer en ny morder – Albert Wesker, The Mastermind – og de nye overlevere Ada Wong og Rebecca Chambers. Køb af denne add-on låser op for en eksklusiv amulet: Green Vial. At indordne sig under evolutionens enkle krav er begrænse sit sande potentiale. I sandhed en ringe indsats. Dræberen er Albert Wesker – The Mastermind– ligeså fremsynet som han er hensynsløs. Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W indeholder også to nye overlevende: Ada Wong og Rebecca Chambers. Ada er behændig og gådefuld, og hendes overlevelsesevner gør hende til en værdifuld allieret, forudsat at interesserne er fælles. En S.T.A.R.S.-feltlæge, Rebecca, går forrest som et godt eksempel for at hjælpe folk i nød – selv i alvorligt farlige situationer.