Dead by Daylight: Nicolas Cage-kapitelpakke
Forbered dig på en kraftpræstation. Dead by Daylights Nicolas Cage-kapitel indeholder en ny overlevende – den legendariske skuespiller Nicolas Cage i sin hidtil mest dødbringende rolle. Ved køb af denne add-on, låser du op for en eksklusiv kosmetisk genstand: Turkis jakke samt det meget sjældne Gorgon Drip-outfit til Nicholas Cage. Den overlevende er Nicholas Cage. Ja, du hørte rigtigt. Cage er et filmikon med over et hundrede film på cv'et, som altid bringer endeløse mængder af kreativitet til ethvert projekt – men intet kunne have forberedt ham på dette. Find den røde løber frem til premieren, og oplev åndeløs spænding, når Nick Cage træder ind i tågen i sin allermest dødbringende rolle.