Dead by Daylight: Doomed Course
Hævnens ar er dybe og heler aldrig helt. Sindet splintres i gabet på mareridtet. Kursen er sat, selvom rejsen er dødsdømt. Drag ud på Dead by Daylights Doomed Course med den nye morder, The Houndmaster, og den nye overlever, Taurie Cain. De er begge salvede af The Entitys nærvær, formet af tragedien og knyttet sammen af skæbnens grusomme tråde. Hvis du køber denne add-on, låser du op for to eksklusive pyntegenstande: The Houndmasters Titanium Skull og Taurie Cains Gold Tier.