Dead by Daylight: Curtain Call-kapitlet
Curtain Call er et kapitel til Dead by Daylight. Folk taler ofte om klovnens tårer, om den sorg, der ligger under det sminkede smil. Men hvad nu, hvis det ikke er sorg, men en dyb ondskab, der er affødt af et liv spildt på druk og grådighed? Et sind, der ikke ser andre som andet end torturofre og rerducerer deres kroppe til en enkelt finger, et trofæ til samlingen? Hvis noget sådant skal overleve, må det bære en forklædning, indhylle sig i en munter fremtoning og et bredt smil, selvom det kun er malet på. Kate Densons smil er ægte, venligt og varmt. Hun synger om kærlighed og liv, om familie og håb. Disse værdier er dyrebare for hende, og hun vil tage kampen op mod enhver, der angriber dem.