Bøh-mænd findes, og de bor under din seng. De er på dit værelse og inde i dit hoved og i dine drømme. Og sommetider bliver drømme til virkelighed. Freddy Krueger ved, hvad hjemsøgt betyder. Hvad det betyder at presse nogen ind i den drømmetilstand, hvor du ikke ved, om du er vågen eller sover, i live eller på dødens rand. Nogen kæmper hårdere for at modstå søvnen, f.eks. unge Quentin, der tvinges til at vende tilbage til det sted, hvor Freddy lærte alt om hævn. Tilbage til Badham Preschool. Hvem skulle have troet, at drømme kunne gøre fortræd i virkeligheden? Fysisk, smertefuld fortræd? Frygt og smerte, der udspringer af en arret sjæl, der søger hævn for en straf, han fortjente. Freddy Krueger vil aldrig blive glemt, uanset om du er vågen eller sover. A Nightmare on Elm Street er et kapitel til Dead by Daylight. Det indeholder en ny morder, en overlever og en bane.