de Blob 2
I de Blob 2 er Comrade Black og inkiesene tilbage med en helt ny plan for at fjerne alle farver fra verden. Med hjælp fra Papa Blanc og hans følgesvende, blancsene, er det Blob og vennernes opgave at bringe farverne tilbage til indbyggerne i Prisma City. Fantasi: Tag ud på et farveeventyr spækket med action. Der er 12 nye enkeltspillerniveauer, hvor specialfarver, musik og mønstre bringer liv til verden! Gør det på din egen måde Kraft: Du kan smadre dig gennem mure, jethoppe over skyskrabere og tvære inkies ud med helt nye powerups, som forvandler dig til Super Blob Udforskning: Du skal male dig vej forbi tilisede forposter, tropiske biosfærer og afsidesliggende rumstationer for at befri indbyggerne i Prisma City Forvandling: Indenfor, uden for over Jorden og under: Blob tager ud på minimissioner og udkæmper episke boss-kampe for at bringe musik og farver tilbage til universet Del eventyret: Få vennerne med i farveevolutionen i de helt nye spiltyper, hvor man skal samarbejde.