DC Justice League: Kosmisk kaos
DC's Justice League: Kosmisk kaos giver dig et nyt eventyr, hvor Justice League går i kamp mod Mr. Mxyzptlk – en magtfuld spøgefugl fra den 5. dimension. Nyd friheden til at spille på din egen måde i actionmættede missioner, vilde slåskampe og farlige udfordringer! Spil som Batman, Wonder Woman og Superman, og slut dig til andre superhelte for at tage kampen op mod nogle af de mægtigste superskurke i DC-universet.