Dauntless - 10.000 (+4.000 bonus) platin
Tilføj 14.000 platin til din konto. Denne spilvaluta kan bruges til at købe nye våben og rustninger, ankomstsemotes, brugertilpasning af banner m.m. Du kan også bruge den til at opgradere dit Hunt Pass!