D4: Dark Dreams Don't Die - Tentacles: Enter the Dolphin-tøjpakke
Få en særlig udgave af Tentacles: Enter the Dolphin-tøj til David Young! Denne pakke indeholder to samarbejds-t-shirts og hættetrøjer til David Young med logoer og design fra det populære spil Tentacles: Enter the Dolphin!