D4: Dark Dreams Don't Die - ROCK BAND-tøjpakke
Få special edition ROCK BAND-tøj til David Young! Denne pakke indeholder to samarbejds-t-shirts og hættetrøjer til David Young med logo og design fra det populære spil ROCK BAND!