D4: Dark Dreams Don't Die - Max: The Curse of Brotherhood-tøjpakke
Få en særlig udgave af Max:The Curse of Brotherhood-tøj til David Young! Denne pakke indeholder to samarbejds-t-shirts og hættetrøjer til David Young med logoer og design fra det populære spil Max:The Curse of Brotherhood!