D4: Dark Dreams Don't Die - Killer Instinct-tøjpakke
Få en særlig udgave af Killer Instinct-tøj til David Young! Denne pakke indeholder to samarbejds-t-shirts og hættetrøjer til David Young med logoer og design fra det populære spil Killer Instinct!