D4: Dark Dreams Don't Die - Gears of War-tøjpakke
Få en særlig udgave af Gears of War-tøj til David Young! Denne pakke indeholder to samarbejds-t-shirts og hættetrøjer til David Young med logoer og design fra det populære spil Gears of War!